• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Priser på camping platser

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Vi hade tängt oss en helg nu på ugglarps camping . ... Men när man kollar vad det tar per natt blir man lite * morr* 280 kr per dyngn + 45 för el = 325 kr /natt. Tycker det är dyrt att åka dit. Vad tycker ni ? är det acceptabelt?

Sv: Priser på camping platser

Jag tycker det låter slösaktigt dyrt! Hälsningar BOH. HBK681

Håller med att det är "svindyrt" vi stod i midsommar på Gränna camping och där hade dom en förhöjdavgift under midsommar och dom tog 260:-/natt utan el .

Sen att man hade full vattentank när man kom och tom toa och använde den hela tiden och "bara" använde campingens duschar 1 gång så undrar man ju varför man tar in på camping .... Gemenskap eller vad ?

Visst är det kanske dyrt,MEN Absolut den Finaste Campingen på Västkusten, Lungt,Rent ,Bra Ordning , trivsamt , samt du har hela Havet framför dig, vilken Utsikt , och inte minst trevliga Camingägare.
Det är vår Favoritcamping när vi ligger på Campingar,Testa ni kommer inte att ångra er, det lovar vi.

Trevlig Sommar önskar Anna-Karin o Johnny

Visst är det dyrt med över 300 kr/dygn! Vi får hoppas att det byggs fler ställplatser i privat regi här i landet.

På vår resa till Moseldalen i maj blev vi förbluffade över vad fina och billiga ställplatserna var.

Tillbaka
Toppen