• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pris på LPG

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Jo betalade i dag 8.95:- / liter på tankflaska!
Vad är priset i allmänhet här i landet vid tankning, någon som provat?
mvh.

Senast ändrad:
Sv: Pris på LPG

Pleier selv å fylle tanken når i er i Norge, under NOK 6 pr. liter noen få steder. Litt over NOK 6 på de fleste stedene og 130 steder i landet.

Hej Knut!
Jo för att hjälpa andra, (vi) jag "Snålade" med en P11 tankflaska vid köp ,vi tankade i Fauske till ett rimligt pris!
Nästa tankflaska till Adrian Coral SL 2010 blir en 27 liters flaska!! Ock den får plats, sug på den!!
mVH.

Pleier selv å fylle tanken når i er i Norge, under NOK 6 pr. liter noen få steder. Litt over NOK 6 på de fleste stedene og 130 steder i landet.

Jeg har en tank på110 liter, 80% blir 88 liter = 44 kg. En 11 kg flaske er på rundt 27 liter og en fyller 22 liter. Tankflasker med fyllstopp som passer eksakt inn i de aller fleste husbilar er på litt over 26 liter.

Jag fick i 54 liter i mina nyinstallerade flaskor. Betalade 0,63€ litern i Holland.

//Göran

hemma
img2.php

Tillbaka
Toppen