• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Premiumhusbilar

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Det är väl bara att skicka ett PM till Michy om man vill veta. Han vill uppenbarligen inte hänga ut företaget som är beredda att svara upp mot kritiken. Kanhända löser det sig & alla blir nöjda.
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Absolut, Jag förstår bara inte varför det dras på med inlägg av admin om att företaget vill bemöta kritiken när det inte ens finns någon kritik att bemöta?
Michy har ju bara sagt att man kan kontakta honom om man vill höra om hans personliga erfarenheter.
Ris och ros delas ju ut hela tiden här i forumet men det här var ju inte ens kritik.

Inte hela världen dock så jag somnar om :)
 

Kockenkarlsson50

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
22982
Medlemskap
2024
VI köpte en Hymer 2019 av premiumhusbilar ,mycket seriös och trevligt bemötande. Fick ett problem med bilen som jag fick ågärdat i tyskland kostnaden på 6000kr betalade han in omgående.Kan därför rekomendera företaget.
 
Toppen