• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Premiärturen

• Startad av Startad av F.d. 9749
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 9749

Guest
Mitt inlägg kom visst inte så jag skriver ett nytt Ville berätta lite om våran premiärtur förra helgen det var kanon strålande väder sol o värme Vi hamnade på ett ställe som heter Sandhammaren med en underbar strand på hemvägen stannade vi i Åhus lika fin strand där Det är livsglädje att promonera på stranden i gassande solsken Vi trivs i våran husbil/Pelle o Mona:D :D

Sv: Premiärturen

Ja, livet är på topp när man har dom förutsätningarna. Gratulerar och ha det bra, hls Monica o Kurt.:wink:

Sv: Premiärturen

Hej Pelle & Mona
Kul att ni trivs med husbilslivet, vi var själv nere i Kiviks hamn, rakt ner i Kiviks Hamn till höger genom fiskebodarna där finns en fin parkringsplats, somni sa underbart väder.

Birgitta & Rune:D :wub:

Tillbaka
Toppen