• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Premiär

P

Pebben o Lena

Guest
Precis hemkomna efter en underbar resa från Ängelholm , där vi var för att föra hem vår nya familjemedlem , en sprillans ny Hymer VAN 522.Det var en trevlig bekantskap som var JÄTTEKUL att köra med en inredning som passar Lena och mig. Vi tror och hoppas att vi ska få många trevliga resor tillsammans. På vägen hem passerde vi Hornborgarsjön där vi övernattade med tusentals Tranor bl.a. En upplevelse som vi inte kommer att glömma.
Själva är vi erfarna campare som dragit husvagn i många år med många härliga upplevelser inom vårt vackra avlånga land.Nu med vår nya kompis så tänkte vi ta mod till att uppleva andra platser utanför våra gränser. Ska bli spännande!

Vi vill passa på att hälsa till alla medlemmar i Husbilsklubben och önska en trevlig Husbilssommar och vem vet, vi kanske ses någonstans.

Pebben och Lena
 
F

F.d. 1074

Guest
Sv: Premiär

Hej Pebben & Lena

kul att Ni tyckte premiären va underbar, det är bara början vad Ni kommer att tycka fortsättningsvis.

Birgitta & Rune Andersson HKB 329:)
 
P

Pebben o Lena

Guest
Tack Birgitta & Rune !
Kanske att vi ses när vi passerar Tingsryd för att äta upp oss på Börjes Isterband (Mums)
hälsningar
:yes: :yes: Pebben&Lena
 

Glädjen

HBK Medlem
Inlägg
276
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
397
Medlemskap
2025
Sv: Premiär

Grattis,

Kul med fler Hymer ägare i Sigtuna Kommun. Vem vet vi kanske stöter på varann.

Hälsningar

Glädjen
Sigtuna:D :D :D
 
P

Pebben o Lena

Guest
Re: Sv: Premiär

Hej Glädjen!
Även vi tycker att det är kul att ha "släktingar" inpå oss.Undrar om vi inte redan stött på varann?
Hälsningar
Pebben o Lena-409
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Premiär

Hej Pebben & Lena
Ni har min drömbil, skriv gärna mer om den, vad ni tycker är bra och mindre bra.

Janne
 
Toppen