• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Premiär tur!!

F

F.d. 3067

Guest
Hej alla!

Nu har jag hustrun och Gristrollen varit ute på premiär tur med nya husbilen.
Vi slog läger i Östersund och med Vallsundsbron som utsikt med dess pärlband av ljus på kvällen, spanade vi över viken, av njöt lite rött vin och några goda ostar, med instruktionsboken i högsta hugg så fick vi de mesta att fungera, efter en god natts sömn, åt vi en god frukost spejade efter en passande takbox till husbilen så for vi hem, nöjda och glada och kanske lite malliga för vår nya bil.

Gunnar & Kersti :yes:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3727

Guest
Sv: Premiär tur!!

Hej. Övernattade ni vid Sandviken? Vi bor mitt emot på andra sidan sundet.
Grattis till nya bilen.
mvh. Olle.

F

F.d. 3778

Guest

Hej Inga o Olle!
Jag är uppvuxen 300m öster om sandviken vid Böhle skola där min pappa var vaktmästare, o min bror Sören har tagit över gården nu, jag flyttade därifrån 1963. Hälsningar Anders.
Inger o Anders

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

malliga Vilket härligt ord. Detta får man vara med en husbil som man gillar. Ny det måste vara drömmen!!!!!
Mvh
Skoogis
Lycka till men erat husbils liv.
Vi drömmer men er. Och väntar på våran HB, Hoppas att den kommer snart.

Toppen