• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Preem / ÅFA pappersfaktura

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022
Hej, är det någon som lyckats få elektronisk faktura från Preem / ÅFA?

Vi har alla andra fakturor via e-faktura eller Kivra, men ovan verkar inte gå att få levererad i det formatet.
Hur gör ni när ni är ute på vägarna och månadsfakturan med okänt belopp ska betalas? Ringer om belopp och OCR-nr? Annat?

//Ulf

Hej.
Gick in på min Internetbank (Länsförsäkringar) och lade till PREEM som e-faktura. Funkar utmärkt.
Sedan man införde aviseringsavgift så var det ett måste med e-faktura.

//Håkan

Hej.
Gick in på min Internetbank (Länsförsäkringar) och lade till PREEM som e-faktura. Funkar utmärkt.
Sedan man införde aviseringsavgift så var det ett måste med e-faktura.

//Håkan

Jag har inget kontonummer hos ÅFA, endast kortnummer så det funkar inte för mig med e-faktura.

Hej, är det någon som lyckats få elektronisk faktura från Preem / ÅFA?

Vi har alla andra fakturor via e-faktura eller Kivra, men ovan verkar inte gå att få levererad i det formatet.
Hur gör ni när ni är ute på vägarna och månadsfakturan med okänt belopp ska betalas? Ringer om belopp och OCR-nr? Annat?

//Ulf
Jag har funderat på detta också men inte hittat någon lösning. Har någon frågat åfa om det går att få e-faktura?

Tillbaka
Toppen