Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
jo det är ju riktigt att adaptrarna sitter längst ifrån flaskan, där man fyller på. Det är en Euro nozzle jag är ute efter till en Prakto flaska som ser ut ungefär som på bilden.Man skruvar inte Adapter på aluflaska utan på påfyllnigs utag antigen utvändning eller invändning
Jag har Aluflaska funkar i hela EuropaZlatko har du Aluflaskan eller Prakto?
När jag köpte min då blev jag erbjuden adaptrar för hela Europa men jag köpte bara till Tyskland så en välsorterad husbils handlare borde ha en som passarDe adaptrarna har jag men jag saknar EURO nozzle adapter som man använder i Spa
jo det är ju riktigt att adaptrarna sitter längst ifrån flaskan, där man fyller på. Det är en Euro nozzle jag är ute efter till en Prakto flaska som ser ut ungefär som på bilden.
![]()