• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Positionsljus Fram Adriatik 660sl-07

Lasse-125

FD HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Hej! PÅ instrumentpanelen indikeras att en lampa är trasig.
Posi tionsljuset består av en långsmal armatur med 4 små ljuspunkter det är endast 1 av dessa 4 som ej lyser.Någon som vet hur detta är konstruerat? Hur gör man ? Det har ju ingen större praktisk betydelse. Men jag blir "störd" av lampan som lyser på instrumentpanelen.
Mvh Lasse.:confused:

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2026
Sv: Positionsljus Fram Adriatik 660sl-07

Hej Lasse!

Såg du att jag vinkade till dig när vi var i Trosa för ett par veckor sen?

Du får nog beställa en från Adria eftersom det är en komplett lampa med kabel som är ganska kort. Jag fick den utbytt på garantin eftersom det hade kommit in fukt.

Mvh
Åke

Lasse-125

FD HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Positionsljus Fram Adriatik 660sl-07

Hej Åke! Tack för svaret.Ja jag såg Dej.Vi stod på varsin sida av ån och Du lyfte upp Frasse eller Valle då såg jag att det var Du.Tänk så mycket glädje man har av en Hund å för Dej blir de ju dubbel glädje.Jag får nog beställa 2 st. för jag har fukt i båda. Mvh Lasse.:)

Toppen