Per och Agnetha
FD HBK Medlem
Hittar inget till min skitdyra manick!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!
Ladda ner NavGate Feeds Custom POI Creator.
Det är programmet som hanterar POI för Pioneer.
Dock hittar jag ingen länk som fungerar till nedladdning...
Jag har inte heller hittat något, verkar som programmet dött.
Undrar om AVIC Feeds är det nya.
AVIC FEEDS APP
Navigation Sync App for iPhone®
Compatible with AVIC-Z150BH, AVIC-X950BH, AVIC-X850BT,AVIC-Z140BH, AVIC-X940BT, AVIC-Z130BT, AVIC-X930BT, AVIC-Z120BT, AVIC-X920BT, AVIC-Z110BT, and AVIC-U310BT
FREE on iTunes® App Store!
och
AVIC FEEDS PC Application
AVIC FEEDS is a freeware software that will enable you to customize your Pioneer Navigation experience. Create custom POI's, splash screens, backup settings, and much more. Software is compatible with Windows only.
Här går det att ladda ner till dator användning
Download AVIC FEEDS | Pioneer Electronics USA
Till moiltelefon på appstore eller Play Butik ( där har jag sett den)
Det stämmer inte. Men det var vissa begränsningar på hur många man kund läs in per gång om jag minns rätt , senast jag gjorde det använde jag NavGate Feeds och ett externt SD minne som nu sitter i uttaget för SD-minne och där har jag flera än 300 POI!
Det stämmer inte. Men det var vissa begränsningar på hur många man kund läs in per gång om jag minns rätt , senast jag gjorde det använde jag NavGate Feeds och ett externt SD minne som nu sitter i uttaget för SD-minne och där har jag flera än 300 POI!