• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Plastdetalj

M

Mahjong

Guest
Hej! Jag har en Home car P630 -05 som jag fått skada på vänster spoiler,
alltså hörnan högst upp, Då både firman som gjorde bilen till Caby och Caby gått i konkurs så finns inga reservdelar att få tag i. Jag undrar nu om
det finns någon som vet var man kan hitta en dylik ev. på någon skrot eller
hur man gör för att laga skadan.

MVH Mahjong

Dahl

HBK Medlem
Kommun
Forsheda
HBK-Nr
16825
Medlemskap
2025
Sv: Plastdetalj

helt rätt men det var nära:

Cabby Caravan AB:s företagsrekonstruktion avslutad

Värmlands tingsrätt har den 21 januari 2015 beslutat att fastställa Cabby Caravan AB:s ackordsförslag. Genom fastställande av ackordsförslaget avslutas företagsrekonstruktionen.

Beslut om ackord 21 januari 2015 (PDF)

Vad innebär företagsrekonstruktion?
En företagsrekonstruktion är ett sätt för företag med ekonomiska problem att återfå sin balans. Företagsrekonstruktion pågår under perioder om tre månader i taget upp till maximalt ett år under ledning av rekonstruktören. Under denna period förhandlar rekonstruktören med borgenärer och leverantörer för att minska skuldmassan och hitta en lösning för att företaget åter ska bli lönsamt. Cabby Caravan AB:s fordringsägare har erbjudits ett ackord om 25 % av sina fordringar. Ackordet har röstats igenom med nödvändig majoritet och fastställts av Värmlands tingsrätt.

tony o nette

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2026
Hej! Jag har en Home car P630 -05 som jag fått skada på vänster spoiler,
alltså hörnan högst upp, Då både firman som gjorde bilen till Caby och Caby gått i konkurs så finns inga reservdelar att få tag i. Jag undrar nu om
det finns någon som vet var man kan hitta en dylik ev. på någon skrot eller
hur man gör för att laga skadan.

MVH Mahjong

Knäpp gärna ett kort på skadan så kan säkert en duktig lackerare hjälpa dej.

Själv brukar jag använda lödkolv och spackel till plast.
Om det är glasfiber får man lösa det på annat sätt.

B

Bengt & Gunni

Guest
Sv: Plastdetalj

När vi tidigare hade en Home Care PR 622 fick vi tag på en del saker på "Grahns Husvagnsservice AB" i Kristinehamn. Dom hade köpt upp lagret av reservdelar som tidigare såldes av "Liljas"nån med anknytning till Cabby. Grahns ligger intill Cabby.Det kan vara värt ett försök.

Lycka till // Bengt

Toppen