• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

pilote640j5

F

F.d. 10387

Guest
Hej
jag undrar om någon vet var man kan hitta reservdelar till en pilote640 årsmodell 88

mvh ingvar:mcride:

Sv: pilote640j5

Ag motor i Hälsingborg 042152172 har har delar för för Pilote

Vad är det för specifik del du behöver ? Jag fick beställa mitt kofångarhörn från Frankrike direkt Pilote Camping-car men då via ÅF Codat husbilar i Borås .

Jag mailade bild och vad jag hade för bil/bygge och årsmodell ( på engelska) Pilote Camping-car

Det var inga problem egentligen för dom hade inga delar färdiga men dom gjöt upp en ny del i glasfiber för dom hade ju formarna kvar .

Vad är det för specifik del du behöver ? Jag fick beställa mitt kofångarhörn från Frankrike direkt Pilote Camping-car men då via ÅF Codat husbilar i Borås .

Jag mailade bild och vad jag hade för bil/bygge och årsmodell ( på engelska) Pilote Camping-car

Det var inga problem egentligen för dom hade inga delar färdiga men dom gjöt upp en ny del i glasfiber för dom hade ju formarna kvar .
Jag har nyligen köpt husbilen ville bara veta var man kan få tag i delar

Tillbaka
Toppen