• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

pilote640j5

F

F.d. 10387

Guest
Hej
jag undrar om någon vet var man kan hitta reservdelar till en pilote640 årsmodell 88

mvh ingvar:mcride:

F

F.d. 12848

Guest
Sv: pilote640j5

Ag motor i Hälsingborg 042152172 har har delar för för Pilote

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Vad är det för specifik del du behöver ? Jag fick beställa mitt kofångarhörn från Frankrike direkt Pilote Camping-car men då via ÅF Codat husbilar i Borås .

Jag mailade bild och vad jag hade för bil/bygge och årsmodell ( på engelska) Pilote Camping-car

Det var inga problem egentligen för dom hade inga delar färdiga men dom gjöt upp en ny del i glasfiber för dom hade ju formarna kvar .

F

F.d. 10387

Guest

Vad är det för specifik del du behöver ? Jag fick beställa mitt kofångarhörn från Frankrike direkt Pilote Camping-car men då via ÅF Codat husbilar i Borås .

Jag mailade bild och vad jag hade för bil/bygge och årsmodell ( på engelska) Pilote Camping-car

Det var inga problem egentligen för dom hade inga delar färdiga men dom gjöt upp en ny del i glasfiber för dom hade ju formarna kvar .
Jag har nyligen köpt husbilen ville bara veta var man kan få tag i delar

Toppen