• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pilote husbil.

JCoMC

HBK Medlem
Inlägg
246
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2025
Sv: Pilote husbil.

Jag har haft 2 nya helintegrerade Pilote under tiden 2001-2008. Den första sprack så att alla väggar måste bytas (plastväggar) Då bytte jag till en senare modell men hade oräkneliga andra problem. Återförsäljaren, Codat AB, gjorde allt de kunde men slutade helt med nyförsäljning av Pilote för något år sedan. Nyförsäljningen av Pilote verkar nästan ha upphört.
GT

Vi får hoppas att Pilote inte har flera måndagar varje vecka.
 
F

F.d. 16190

Guest
Sv: Pilote husbil.

Jag tycker inte att Pilote har Måndagar jämnt. Alla husbilsmärken har oftast justeringa som behöver åtgärdas. Man får försöka att se allt från 2 håll.Jag tycker
Pilote ger mycket husbil för Pengarna????
Bo Karlsson
 

JCoMC

HBK Medlem
Inlägg
246
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2025
Sv: Pilote husbil.

Jag tycker inte att Pilote har Måndagar jämnt. Alla husbilsmärken har oftast justeringa som behöver åtgärdas. Man får försöka att se allt från 2 håll.Jag tycker
Pilote ger mycket husbil för Pengarna????
Bo Karlsson


Hej Bo,

Trevligt att se ett inlägg från en Pilote-handlare som BLD husbil. Men om jag förstått rätt är det inte helt enligt forumreglerna att en företagare i branschen "gömmer sig" bakom en privat användare och uttalar sig i sitt företags intressen. Jag kan ha fel.
Det finns dock en särskild företagsdel med särskilda villkor.
 
Senast ändrad:

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Pilote husbil.

Hej Jan /JCoMC

Du har rätt på en punkt, Du har fel!

I nedan inlägg har inte Bo Karlsson agerat utöver normen för vilken privatperson/HBK medlem som helst.

Är det en egen påtagen webadmin. roll du bedriver?

Du framstår mer och mer som besatt i att nyttja nätet till din skiljedomare!
Ta nu & tagga ned ett par streck i din iver att driva ditt ärende högt & lågt.

//Magnus Svantesson

Hej Bo,

Trevligt att se ett inlägg från en Pilote-handlare som BLD husbil. Men om jag förstått rätt är det inte helt enligt forumreglerna att en företagare i branschen "gömmer sig" bakom en privat användare och uttalar sig i sitt företags intressen. Jag kan ha fel.
Det finns dock en särskild företagsdel med särskilda villkor.
 

JCoMC

HBK Medlem
Inlägg
246
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2025
Sv: Pilote husbil.

Tack för diplomatisk tillrättavisning!

Som nämndes var jag osäker. Bra att det går att reda ut på ett bra sätt.

Här är i alla fall de forumregler jag missförstod.

"Det är inte tillåtet med reklam eller att ha egna företagsnamn i användarnamn eller signaturer. Signaturen får inte länka till egna kommersiella sidor. Du får inte bedriva direktreklam i några av Husbilsklubbens Forum.

För företag som säljer husbilsrelaterade produkter och som ger minimum 5-10% rabatt till Husbilsklubbens medlemmar kan bli medlem i "Företagsforum". Där kan företaget marknadsföra sig och sina produkter samt erbjuda råd och hjälp.

För medlemmar som har företag med produkter och tjänster som inte är husbils/campingrelaterade och som ger minimum 5-10% rabatt till Husbilsklubbens medlemmar kan registrera sig i forumet "Rabatter och Tips"."
 
Toppen