Sv: Piersing
hej allesammans!
är ny på forumet och antar att jag är ung i dessa i kretsar, är 28 år. Tatuerad är jag, dock inte piercad, däremot har jag kompisar (både killar och tjejer) som är det och i de flesta fall tycker jag att det är snyggt...(har även killkompisar som går i kilt/kjol)
Både jag och min fru (samt mina barn) tycker att det är upp till var och en att göra vad man vill med sin kropp. Alla är olika, spelar ingen roll om man är gay eller straight eller bi, lika lite som det spelar någon roll om man kör husbil eller husvagn, bor i ett slott eller i en koja. Alla skall göra det dem tycker är rätt och skall inte straffas för det.
Alla generationer har haft sina rebeller, luffare, raggare, rallare, sjömän alla i vår tid är det lite silversmycken som väcker åsikter...och i dem flesta fall så har de flesta hittat sitt kall. För några år sedan var det ju konstigt att man hade en dator, idag har "alla" dator.
Det var någon som nämde att dennes son fått jobbet som it-tekniker för att han tog bort sina piercingar, well, jag är it-tekniker med tatueringar och jag tjänar ca. 420000:- och är som sagt endast 28 år. Det har inte med hur man ser ut att göra, (därmed behöver man ju inte se ut som den bilden som visades tidigare i tråden, det är inte vad jag förespråkar) men en liten stav i tungan eller en ring i örat/näsan/läppen/naveln spelar ju inte så stor roll
jaja, blev kanske lite off topic och väldigt långt inlägg ser jag nu, men jaja, det får vara så.
Nu ska jag fortsätta se på olika husbilar som vi vill köpa...