• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pictures and videos - from my drones

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Hej igen,
Här kommer ett komplement till drönarfilmen om ställplatsen i Eskilstuna som ligger ute från 2014.

Sporthallen är flyttad och heter Stiga Sports Arena och den ligger nära nya Munktell badet, arenan syns till höger om badet.



 

Iréne och Kjelle

HBK Medlem
Inlägg
521
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
1305
Medlemskap
2024
Fin film Bosse! När vi var till Etuna 21-22/4 -18 var ställplatsen full, så vi hittade en p-plats vid Rothoffsparken, grusplan men lugnt.
 
F

F.d. 22252

Guest
Fina filmer, en sak som slår mej när man tittar i HD på you tube är att jag kan inte skilja prestanda i bilden jämfört med min spark har man en 4k tv och filmar med 4 k då blir nog mavicen bättre men normalt så finns det inget 4k material på nätet och det drar rätt mycket gb ändå som det är. Den största skillnaden verkar vara batteritid och räckvidd.
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Hej, det är nästan för svårt för ögat att skilja på 1080, 1980, 2.7K eller 4K, jag kör ett mellanläge nu det är 2,7K tycker det räcker gått och väl för internet och sociala medier.... Bosse
Lagrar allt på mitt snabba Sandisk Extreme 64gb kort....
 
Toppen