• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Permission

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Inlägg
222
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024
Nu har jag kommit så långt att jag är hemma på permission, både igår och idag. Det är väldigt nyttigt att få träna hemma och visst blir det tufft men vi måste se till möjligheterna. Att bara ha ett ben är inget roligt tillstånd men Eide är min allra bäst hjälp och han är så fantastisk. Jag har gåstöd och kryckor och det blir vingligt så ensam vågar jag inte. På sjukhuset får jag mycket bra träning av sjukgymnast.
Jag vill än en gång tacka alla, som tänkt på mej.
Linnéa
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Permission

Oj vad glad jag blir av att få läsa dina rader. Måste vara underbart både för dej och Eide att du kan vara hemma om än bara några dagar. Har tänkt så mycket på er båda och undrat hur det går. Men med din kämparglöd och Eides hjälp så ska du se att allt ordnar sig. Förstår mycket väl hur jobigt det måste varit och är. Men med positiva tankar och fantastiska anhöriga vet jag att man kommer långt. Det har jag egna erfarenheter av. Så jag önskar er allt gott och ser fram emot att en dag få träffa er.
Många varma karmar till er båda.
Gunilla
 
Senast ändrad:

Arne o Elvy

FD HBK Medlem
Inlägg
113
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3076
Medlemskap
2023
Sv: Permission

Hej på er!

Så underbart att höra att du kommit hemåt. Gör dig säkert bättre bara det. Förstår att du har fullt upp att lära dig balansera med en krycka men du klarar det absolut med din positiva inställning och Eides hjälp. Ha det nu så gott och passa på att njuta.
Då du kommit hem permanent kommer vi och hälsar på.
Kram till er båda
Arne o Elvy
 
H

hianders

Guest
Sv: Permission

Helt fantastiskt Linnéa!!! Man blir så glad över alla framsteg du gör och tillsammans med Eide så blir ni ju ett oslagbart team. Förstår att du mått bra att ha varit hem en sväng nu, kan nog bli fler gånger inom en snar framtid. Du kommer ju att bli så stark i armarna nu att du lätt kan lyfta Eide snart :) Men ta det försiktigt så du inte ramlar!! Tänk att två månader har gått sedan operationen och din positivitet och kämparanda tillsammans med Eide´s gör ju att framstegen kommer tätare och tätare!!

Kramar i massor från
Inger & Hasse

PS Jag har skickat vårt julbrev till din mejladress idag DS
 
Toppen