• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PASS- OCH PENGAVÄSKA EFTERLYSES

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2026
Jag efterlyser inköpställe för en PASS- OCH PENGAVÄSKA att använda när man är ute och reser. Det skall vara den typen man har som ett axelhölster (hänger under armhålan) och inte för att bära i midjan. Jag har tidigare haft dylika från Samsonit i tyg, men har även sett andra i läder.
//Conny
PS
Kolla och kommentera " Europas värsta POI-databas med campingar nu på svenska!
DS

Sv: PASS- OCH PENGAVÄSKA EFTERLYSES

Ja, det liknar det jag har haft som var från Samsonit. Problemet med det var att det bara kasade ner från axeln.
//Conny

Det kanske är meningen att man ska ha den runt halsen, så att busen får möjlighet att strypa dig innan han tar pengarna! :D:D:D

Jappe

Conny. Ett knep från en gammal konstapel med erfarenhet av axelhölster. Sy fast en bit av ett hängsle i väskfästet vid nacken. Hängslet knäpps ner i byxlinningen fram som vanligt byxhängsle. Garanterat kasfritt.

Conny! Om du kan tänka dig en annan variant, så såg jag en bra väskmodell på Feriemässan i Belle centret. kolla denna adress www.friluft.se Väskorna heter pacsafe, och finns i en massa varianter.

Kastanj.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen