• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Partners födelsedag

F

F.d. 2774

Guest
Sv: Partners födelsedag

Vad jag förstår så måste man "regga" båda två, det ska gå nu för det har vi gjort. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Partners födelsedag

Tyvärr så finns det endast ett fält för födelsedatum i varje profil. Vet inte om det för tillfället går att lägga till ett fält till med födelsedatum.

Det ni kan göra är att ni som partner registrera er under ett eget konto och användarnamn, det kostar inte något extra.

Bigge
 
F

F.d. 13866

Guest
Sv: Partners födelsedag

Stort tack till Bigge, en riktigt hjälpsam medmänniska. Från Knallens partner!;)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Partners födelsedag

Tack för den infon Bigge, uppskattas verkligen ! Vi hade nämligen trott att det krävde 2 medlemskap för att detta skulle gå o genomföra...bättre sent än aldrig...som någon sa .

mvh
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.866
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Partners födelsedag

Det skrevs om detta här 5/10:

http://www.husbilsklubben.se/forums/t21335-post115827/#post115827

Det kanske är på sin plats att tala om att det är helt OK för partner att registrera sig och få ett eget ID (sk. Partner ID) med samma behörigheter.
Enklast gör man så här:
Partner registrerar sig som HBK Intresserad.
Det konto som är HBK Medlem skickar ett PM/epost till någon i HBK Web med nicknamnet på den som är partner så uppgraderas detta.

Då får man egna födelsedagar o vet vad man läst och inte om man så skulle önska.
 
H

hianders

Guest
Sv: Partners födelsedag

Hej! Jag provade att göra detta med Partner ID men tyckte det var lite knepigt med att vi skulle ha två inloggningsuppgifter, vi använder ju samma båda två. Går det inte att göra en ruta till under Profilen? Det vore mycket enklare tycker jag, partner till HBK 145.

Inger
 
F

F.d. 673

Guest
Sv: Partners födelsedag

Jag tycker det skulle vara väldigt bra om ni som är par och båda är aktiva registrerade er som två personer så vi andra vet vem som postar.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.866
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Partners födelsedag

Tyvärr är det inte så enkelt som att bara lägga till en ruta för då hade detta gjorts.
För att få egen födelsedag så krävs två ID och detta kommer troligen inte att ändras under överskådlig framtid.
Orsaken är att detta skulle förändra hela strukturen på den bakomliggande databasen och programmen.

Dessutom har asawi en klar poäng i sitt påpekande.
 
H

hianders

Guest
Sv: Partners födelsedag

Jodå, asawi har en poäng i sitt påpekande, men, man skriver ju under med sitt namn d v s om jag skriver så är det Inger, om inte så är det Hasse. HBK 145 är ju vi båda enl profilen.
 
F

F.d. 673

Guest
Sv: Partners födelsedag

Fniss... Du skrev ju inte alls under med ditt namn, Inger! Sory, kunde inte låta bli, fast jag förstod attd et var du som skrev tack vare texten.
 
F

F.d. 673

Guest
Sv: Partners födelsedag

:D
Skämt åsido, det skulle vara bra om alla ni som är två tänker på att skriva under så man vet vem av er som skriver. Tycker det är lite si och så med det nu.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen