• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips Parkering sökes 1 månad över jul-nyår 2024-25 nära Faro, Algarve.

AWFE

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
22609
Medlemskap
2025
Hej!
Jag har letat på Faro flygplats och det verkar vara fullbokat, och 1 som inte ville ha husbilar. Camping finns kanske men jag har ingen nytta av deras faciliteter.
Tacksam för tips om någon firma eller privatperson som har plats och vill tjäna en slant.
Period 18/12 - 18/1
Plåtis 5,99 x 2,05 höjd ca 2.70

Tack på förhand
Olof

AWFE

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
22609
Medlemskap
2025
Hej igen!
Det verkar vara svårt med parkering. Jag har kollat några campingar oxå men inte fått napp. Ännu.

Men någon kanske har tips om någon camping som är öppen och kanske inte är fullbelagd över helgerna.

Tacksam för tips.

Best regards
Olof

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Finns flera grupper på Facebook typ Svenskar/skandinaver på Algarve Tror det är bättre o annonsera där

AWFE

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
22609
Medlemskap
2025
Tack Åke!
Det står att dom inte tar bokningar. Men jag har mailat och hoppas på positivt svar.

Best regards
Olof

ted&gun

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
28604
Medlemskap
2025
Hej!
Alldeles utanför Fuzeta finns en båtfirma, inhägnad, som tar emot för förvaring. Ligger alldeles efter infarten till Fuzeta åt Tavirahållet. En apelsinförsäljare alldeles intill. Tog 1€ per dygn för 3 år sedan.
Värt att kolla upp kanske?
Gun

AWFE

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
22609
Medlemskap
2025
Hej!
Alldeles utanför Fuzeta finns en båtfirma, inhägnad, som tar emot för förvaring. Ligger alldeles efter infarten till Fuzeta åt Tavirahållet. En apelsinförsäljare alldeles intill. Tog 1€ per dygn för 3 år sedan.
Värt att kolla upp kanske?
Gun
Tack Gun.
Sparat den för, förhoppningsvis nästa år.
Olof

Toppen