• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Parabolproblem

F

F.d. 53013

Guest
Vi var i Chiemsee och allt fungerade bra. Vi kör ungefär 25 mil till Kötschack på gränsen till Italien. Då funkade ingenting förutom radio Sweden. Allt snurrade inkl Astra. Mejlar till Jr Larmservice och får ett svar. Jag ringer upp dom och pratar med Micke som löser alla problem. Med detta vill jag tacka Jr larm med Micke och Niklas för ett suveränt mottagande när man är utomlands! All heder till JR Larmservice..
 
F

F.d. 53013

Guest
Sv: Parabolproblem

Det var fel inställt i transpondern, den stod på, nordic, istället för Europa. Nicke lotsade oss, jag hade försökt med det mesta, men konfiguration hade jag inte vågat gå in på, men Nickes lotsning gjorde att jag kunde gå dit och ändra till Europa. Vi får se hur långt ner vi har bild nu, vi har tidigare haft bild ner till Rom. Nu ska vi ner till Pula i Istrien. Spännande och återigen ett supertack till Nicke på JR. :wub::wub:
 
Toppen