• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

P-avgift

• Startad av Startad av F.d. 3088
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 3088

Guest
Hur funkar detta i mitt regbevis står det endast personbil, finns ju även personbil2.
Sedan finns ju inte husbil i lagstiftningen.
Kan kommunen göra så här (lokal föreskrift :confused:) Nu är ju inte 30 spänn hela världen men ändå.

Gurra

Bilagor

• falsterbokanalen2x.jpg
    falsterbokanalen2x.jpg
    8,5 KB · Visningar: 464
Sv: P-avgift

Jo, det kan kommunerna, men om det vid en ev. process skulle gälla är en annan sak. De ser det sannolikt så att husbil och husvagn tar upp 2 platser, dessutom kanske de stå kvar över natten.

Sv: P-avgift

Hur funkar detta i mitt regbevis står det endast personbil, finns ju även personbil2.
Sedan finns ju inte husbil i lagstiftningen.
Kan kommunen göra så här (lokal föreskrift :confused:) Nu är ju inte 30 spänn hela världen men ändå.

Gurra
ganska kul skylllt, för vi har inte alkovbil som det är på skylten, så det blir 30 kr för oss :D

Tillbaka
Toppen