• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

påsken

Sv: påsken

:yes: :yes: Ska till Skellefteå och fira min 60-årsdag hotell Malmia med frun och sedan till min bror Roger J samt 92-åriga far, tar inte husbilen vill lyxa till det.Alla Ni ska ha en god påsk ät inte för mycket av äggen.
MVH 220 Sture i Pajala:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:

Hej Sture Gubben , Grattis på din 60 års dag. :music-icon: :music-icon:

Vill lyxa till det lite , har du inte en Nordic Husbil Sture , :twitcy:

MVH. Fralle.

:music-icon: :music-icon: :music-icon: Måste få ha lite lyx på ålderns dagar ser framemot frukosten, och lite lyx med frun
MVH 220 Sture i Pajala:cool: :cool: :cool:

Hurra Hurra Hurra Hurra
Ett fyrfaldigt leve för vår husbilsvän i Pajala

Vi får gratulera dig på din födelsedag och du ta det försiktigt med äggen =(vet inte vad lyxa till det med frun betyder):wink:
Till er alla andra hoppas vi att ni också får en trevlig påsk
Milla Jimmy Kevin o Robin

Jättegrattis.
vi ska inte komma och tjuvkika på dej och frun.
Ha det bra på malmia vi kommer att vara 1,5 mil ifrån er

Ulf och Birgitta

Hej!

Försökte bifoga bilden när jag flög till Blåkulla förra påsken i ett annat forum. Misslyckades totalt med det. Gör ett försök igen med bilden. I morgon ska jag göra ett nytt försök att ta mig till Blåkulla. Har ju ganska nära dit.
Anitha!

Bilagor

• Påskflyg liten.JPG
    Påskflyg liten.JPG
    18,4 KB · Visningar: 139
Tillbaka
Toppen