F
F.d. 55554
Guest
Jag är inte sämre man än att jag kan ändra mig.
Orsaken till stängningen av vår sida berodde på 3 inlägg på @muskattens sida.
Jag blev djäkligt förbannad, här ber killen om hjälp och bler avsågad längs fotknölarna.
Inte den hjälp han behövde.
Jag överreagerade helt enkelt!
Jag blev även förvånad av L.S svar, hade inte förväntat mig det svaret från honom.
DET är ända anledningen!
Jojje
180411
Dagen började med dimma, ingen bra början om man skall köra, det lättade från och till på vägen mot Luxenbourg
Åkte in på en plats som heter Diddeleng för att kolla platsen, den finns med i Park4night men inte i Hbk,s lista, nu finns den.
Koordinaterna:
GPS: N 49°28'17.924'' , E 006°04'41.561''
Tömningsstation rakt fram, eluttag i skåpet bakom en lucka
Infarten nere till höger i bild, järnvägen bakom fotografen, nedanför en slänt.

Ställplatsen finns där husbilen står.

Nu blev det Zoégas kaffe och kex, passade på att tömma en gråvattenflaska och ta foto.
På platsen finns 8 platser, tömning, fyllning och 4 eluttag, gratis, kan vara lite störande med järnvägen nedanför ställplatsen, tågen vi såg kom sakta utan för mycket väsen
Det fanns flera Svenska husbilar här, en stod i Pont a Mousson i morse, en var en Amerikahusbil modelle större, var i sällskap med en minde husbil.
Färden gick vidare in i Luxenbourg.
Vi tankade fullt av diesel innan vi lämnade Luxembourg, gasol skall vi tanka i Trier, har minde än halv tank av båda sorterna.
59l diesel á 1.042€/l = 56.62€ hyfsat billigt.
Innan vi lämnar Trier tänker vi fylla den fasta och Spanska flaskan, står här i natt, vad jag vet i dag.
Har inte bestämt vilket håll vi skall åke mot Rostock, Rhen, Mosel eller motorväg och köra av vid någon ställplats.
Dom dagar som det saknas inlägg finns på bloggen, www.rapidon.bloggo.nu
Ha en bra dag och en bättre i morgon.
Jojje
Orsaken till stängningen av vår sida berodde på 3 inlägg på @muskattens sida.
Jag blev djäkligt förbannad, här ber killen om hjälp och bler avsågad längs fotknölarna.
Inte den hjälp han behövde.
Jag överreagerade helt enkelt!
Jag blev även förvånad av L.S svar, hade inte förväntat mig det svaret från honom.
DET är ända anledningen!
Jojje
180411
Dagen började med dimma, ingen bra början om man skall köra, det lättade från och till på vägen mot Luxenbourg
Åkte in på en plats som heter Diddeleng för att kolla platsen, den finns med i Park4night men inte i Hbk,s lista, nu finns den.
Koordinaterna:
GPS: N 49°28'17.924'' , E 006°04'41.561''
Tömningsstation rakt fram, eluttag i skåpet bakom en lucka

Infarten nere till höger i bild, järnvägen bakom fotografen, nedanför en slänt.

Ställplatsen finns där husbilen står.

Nu blev det Zoégas kaffe och kex, passade på att tömma en gråvattenflaska och ta foto.
På platsen finns 8 platser, tömning, fyllning och 4 eluttag, gratis, kan vara lite störande med järnvägen nedanför ställplatsen, tågen vi såg kom sakta utan för mycket väsen
Det fanns flera Svenska husbilar här, en stod i Pont a Mousson i morse, en var en Amerikahusbil modelle större, var i sällskap med en minde husbil.
Färden gick vidare in i Luxenbourg.
Vi tankade fullt av diesel innan vi lämnade Luxembourg, gasol skall vi tanka i Trier, har minde än halv tank av båda sorterna.
59l diesel á 1.042€/l = 56.62€ hyfsat billigt.
Innan vi lämnar Trier tänker vi fylla den fasta och Spanska flaskan, står här i natt, vad jag vet i dag.
Har inte bestämt vilket håll vi skall åke mot Rostock, Rhen, Mosel eller motorväg och köra av vid någon ställplats.
Dom dagar som det saknas inlägg finns på bloggen, www.rapidon.bloggo.nu
Ha en bra dag och en bättre i morgon.
Jojje
Senast redigerad av en moderator: