Hasse-K
HBK Medlem
Ja man vill ju inte chansa med hälsan. Vi får se hur det går med Andorra. Lite kyligt där fortfarande. Tar beslut om vilken väg vi tar imorgon kväll.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi kör via Molhousen. Jag tänkte besöka ett bilmuseum där med en massa Bugatti. Sen får vi se. Kanske Moseldalen en bit.Kommer du att köra mot kusten perpeginan och hem eller ska du köra via toulose ?
Vi har den hemma...Sen har du ju moselboka att läsa för den har du väl?
Det låter ju intressant. Får bli ett besök när vi passerar förbi, denna gång blir det nog inte så, kör längre västerut.Tropical Islands is Europe's largest tropical holiday world.
Kan du ju besöka, du går in gratis eftersom du har en handikappad person med så bara en biljett.
@Åsa o Hasse
Hasse
Vad händer eller INTE händer???
Saknar dina rapporter och bilder, att du lägger det på Facebook hjälper inte mig.
Facebook kommer aldrig in i min dator!
Krya på dig och kör ordentligt, tänk på alla andra som INTE gör det.
Jojje