• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Visst är det Mariefred. Propellern står just bakom det lilla gröna ångbåtsstationshuset nere i hamnen. Den fanns i alla fall när vi var där.
TAN_9999.JPG

Den fina båten ser ut så här.
HB-0009.jpg

Spåret traskas vidare med dig Michael.

Tack för det. Då byter vi från båt till tåg, nämligen en snygg JVSTN i trä. Var kan vi hitta denna?

20060424-005.jpg

Redigerat: glömde lägga in bilden :eek:

Senast ändrad:
Den färgen är bättre, ser ut som Ockelbo:

Anteckning 2019-02-18 175637.jpg

I sådana här fall får man nog ta hjälp av Google (om man inte råkar vara prins) ...

Det är inte lätt att hitta lämpliga bilder, jag har personer med på de flesta. Jag får backa lite tillbaka i tiden; var var vi och strövade här?

010609-007.jpg

Kom först att tänka på nationaldagsfirande på Dalby Hembygdsgård, men kom sedan att tänka på att vi inte har gatubelysning där...

Pålle

Senast ändrad:
Sorry att jag varit frånvarande ett tag; inget av era förslag är rätt. Här kommer en ny bild, från planen för bemärkta personer, då delar av sällskapet helt ballat ur efter picknicken ...

010609-029.jpg

Tillbaka
Toppen