• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Haha, snabbt svar :-) Klart det är på Långholmen! Brukar bli en promenad dit upp när vi står på ställplatsen.
Du tar över Jannemickel.

Det påminner om raukarna på Gotland, så jag gissar att du är på Gotland men naturligtvis är det ett alltför oprecist svar.

Tack så mycket för det.
Var ligger denna temporära ställplats? Den finns absolut inte med i HBK:s ställplatslista men en och annan medlem har trots det stått här vid speciella tillfällen.
//Jan
0118.jpg

Hej Jan K ! Jag chansar på Kristinehamn och det speciella tillfället skulle då kunna vara HBK:s årsmöte
Hasse

Känner inte alls igen varken bild eller ledtråd men drar till med Motala.... mest för att få fart på tråden igen. Tävlingen jag syftar på är Vätternrundan
/Liliane

Hej Jan K ! Men tusan vad svårt detta var, drar till med Hammarö B K: s hallar där det utövas olika sporter, men också olika moment i hundsport t.ex agility, lydnad mm, vi har också i Kungsör en sk. hundsportarena inte stor men ändå ...
Hasse

Hasse är närmast både geografiskt och framförallt när det gäller tävlingen. Vi är på en så kallad "länsklubbsutställning", dvs. en hundutställning på den här orten.
//Jan
0124.jpg

Aha! Då är du nog i Ransäter..... och framför dig går det ett par med ett gäng ”Kisar”. Keeshond är för övrigt en mycket trevlig hundras.:yes:

God morgon herr Klerung ! Jag undrar om Ni har varit i Selmas Sunne med Era hundar samt även passat på att kopplat av i "spat" så Sunne får bli min gissning
Hasse

Inte Sunne. Vi är i ett brukssamhälle (Lista över bruksorter i Sverige – Wikipedia).
"verkstadsindustri, ursprungligen järnbruk".
Tyvärr har jag ingen mer bild. Om jag visar hela den första bilden, så avslöjas orten eftersom det står "<ortens namn> ishall" på en byggnaderna. Leta i Wikipedialistan! Eller varför inte hos SKK? Vi var ju på en länsklubbsutställning 2018.
//Jan

Tillbaka
Toppen