• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Synd att avslöja det direkt men man kan ju säga att det har med spel att göra och det är gratis.
Jan-Olov

En snabb gissning säger att det är Nyköping.

/Sune

Ser nu att vi har övernattat där när vi besökte Nyköpings trevliga hamnkvarter förra sommaren.

Visst är platsen jag söker ställplatsen i Nyköpings hamn!
Då jag inte har tillgång till datorn(sitter i Spanien) fick jag ta vad som fanns i mobilen.
Tråden lämnas vidare till Eskilstuna o Sune även om jag är säker på att Jolie avsåg Nyköping.
Karl-Arne

Frågan var tydligen inte så enkel som jag trodde. Jag söker fortfarande namnet på platsen där stenen står.

/Sune

Av en tillfällighet stannade vi till där för en kopp kaffe och upptäckte stenen. Dessutom är vi medlemmar i Smålands gille där man sjunger Smålandssången som avslutning på varje träff.

Varsågod, din tur!
/Sune

Tillbaka
Toppen