• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Rätt Kjell
Min sambo Kerstin kommer från Gällivare ,vi var där i somras , innan vi fortsatte ner i Finland m.m
Roffe

Undrar om du är på St.holm Söders höjder och promenerar
i de gamla gränderna, kvarteren kring Åsögatan, Lotsgatan ......
Gissar på Lotsgatan ??
// Janne

Nej, varken Åhus, Århus, Stockholm eller Göteborg!
Ytterligare en vindflöjel:
IMG_3046.jpg
//Kjell

Senast ändrad:

Kan inte påstå att jag har någon kvilificerad gissning men något med bilderna ger mig gotlandsvibbar och jag menar att du har varit i Visby, kanske. :)

mvh jocke

Det var som ..., Jaja, även blind höna kan ju hitta ett korn och det var något med den sista ledtrådsbilden som gav mig vibbarna. :D
Förövrigt så finns det en liten historia från 2003 då jag med liten, men jättehög, husbil skulle in innanför ringmuren, men det får bli en annan gång i en annan tråd, det gick i alla fall bra. :)

Om man tittar på alla mina bilder så finns det rätt mycket skräp, men ibland dyker det upp en och annan kanonbild, var är jag nu?

kanoner.JPG

mvh jocke

Inomhus kunde man beskåda den här bakdelen, snyggare bakdel än på tex en Testarossa! :D

kanon.jpg

Tillbaka
Toppen