• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Då lämnar vi tennismetropolen och åker till....?

Bilagor

• DSC_2324.JPG
    DSC_2324.JPG
    3,5 MB · Visningar: 15

Här finns ett litet glasbruk. Foto :) Video:(

Bilagor

• DSC_2320.JPG
    DSC_2320.JPG
    3,5 MB · Visningar: 0

Hmm... Kan det vara Lofoten och Henningsvær!? Tycker mig känna igen det som så, men min minnesbild kanske sviker mig?
//Kjell

Nädu! Ditt minne sviker dig inte. Visst är det Henningsvaer. Så vackert det var där. Vägen dit var sagolikt vacker och smal, men det fanns ju mötesplatser var 10:e meter.
Kör vidare Kjell. Förresten, det verkar som om Happis fixar stadsnära ställplatser till sommaren. Skall kommunen driva den, eller har Micke Fahlander ett finger med i spelet där också?

Tack, Bengan! Ja, det är vackert, men när vi var på Lofoten senast var det tyvärr regnigt, dimmigt och grått och vi missade det mesta av det vackra.
Det verkar att det blir kommunen som drar igång ställplatsen här i Happis. Tror att jag lyckats övertyga berörda befattningshavare att man måste börja någonstans.
Startar med en interiör och undrar var jag befann mig denna gång?
IMG_0830.jpg
//Kjell

Många kyrkor i Norrbotten är väldigt lik varandra, måste
vara samma arkitekt till ett antal av dom.
Gissar att denna kyrka finns i Nederkalix ??
// Janne

Tack Kjell.
Finns många kyrkor i arkivet, men vi tar nå´t annat....
Var då ?
// Janne

Bilagor

• P157.jpg
    P157.jpg
    270,4 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Toppen