• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Lägger till ytterligare en bild i väntan på rätt svar. Det är tunnel som gäller för att komma upp och ha utsikten ner mot ?????? ja vad heter samhället? Hälsningar Göran Hellman

Bilagor

• IMG_3034.JPG
    IMG_3034.JPG
    5,7 MB · Visningar: 5

Tyvärr är det fel. Lägger upp en bild till. Här byggs bron strax innan samhället då man kommer söderifrån. Hälsningar Göran Hellman

Bilagor

• IMG_3007.JPG
    IMG_3007.JPG
    4,3 MB · Visningar: 4

Äntligen Leemar, det är helt korrekt. Varsågod att ta över stafettpinnen. Hälsningar Göran Hellman

18DAG_01-01-20150607-IMG_6313.jpg
Da forsøker vi med et bilde jeg har tatt i dag. Hvor er dette?

Får gi litt hjelp. Ut fra skiltene på veteranbilenene forstår man at vi er i Norge.

Bildet må være tatt da de hold på å bygge Hardangerbroen. Man kan se et av brotårnene på bildet. Skal man være pinlig nøyaktig, så viser bildet Bu i Eidsfjord kommune

Nei , ikke Halden, men det er riktig område.

18DAG_01-01-20140802-IMG_1683.jpg
Vi tar et bilde til så kanskje det blir lettere.

Man får tacka för detta förtroendet. Då prövar med en bild som är tagen, ja vart då??? Hälsningar Göran Hellman

Bilagor

• IMG_5935.JPG
    IMG_5935.JPG
    2,6 MB · Visningar: 14

För att underlätta lite lägger jag till en bild ytterligare. Hälsningar Göran Hellman

Bilagor

• IMG_5932.JPG
    IMG_5932.JPG
    2,3 MB · Visningar: 4
Tillbaka
Toppen