• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Tack Janne.

Det är väldigt många år sedan jag besökte Nynäs slott, men det är märkligt.... är det långt tillbaka i tiden, ja då är det inga problem med att komma ihåg. Värre är det med, ja vad åt vi till middag igår ...hm, fisk, nej jag tror det var grillad fläsfilé... osäker. :)

Men här är det i alla fall en alldeles utmärkt ställplats.

P7265404.JPG

Välkomna!

NCL´s Norwegian Star kryssade Carola och jag med i Karibien 2008, men det här är nog närmare.....

När hon kryssar i Östersjön så tror jag hon ligger i Stadsgården vid Stockholmsbesöken.

Tommy

Nej, inte vid Stagården men på väg därifrån....
// Janne

Bilagor

• P1100070B.jpg
    P1100070B.jpg
    183,5 KB · Visningar: 3

Jodå.
Har haft denna mysiga plats med förut, kommer jag ihåg rätt tog du den då också.
Ta över.
// Janne

Stämmer, men då var det en bild från sjösidan, din bil och muren bakom. Mycket bekant vy för mig, från mina år som seglare i Stockholms skärgård.

Här kommer det en bild får seglartiden, var ligger vi?

DSC_0131.JPG

Tommy

Är du på väg att handla Seglarbullar?
Du ligger vid Sandhamn på Sandön

Fredrik

Här har jag redan varit på bageriet och nu sitter jag som bäst och doppar de goda seglarbullarna i kaffet, för visst ligger vi i Sandhamn.

Fredrik, din tur.

Tommy

Jag älskar Sandham, är nästan uppvuxen där :)

Men var är vi nu?

Ps. fuska inte med geotaggningen nu... :wink:

Bilagor

• IMG_2874.JPG
    IMG_2874.JPG
    2,5 MB · Visningar: 12
Tillbaka
Toppen