• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

När Du säger så där, Knut anar jag nog att vi stannat på denna rastplats, men det är nog för drygt 30 år sedan. :)
//Kjell

Om jag förstod rätt så börjar staden inte på B. Tänk på vägens namn så klarnar det.

Vägens namn går över gränserna

Nu måste det vara lätt.

Leif

Blå vägen är det men inte Mo i Rana lite längre.

Leif

Javisst Nesna var det mycket dåligt väder så där svängde vi efter att ha kört i 3 länder senaste höst, mycket intressant och rolig tur längs Blåvägen.

image.jpg

Du kör vidare.

Leif

Nesna finns inte med på listan över Norska städer, började kolla på byar
när Mo i Rana är enda staden i området.

Nu till något annat, var är vi ?

Tommy R
imagesFU9D9DF1.jpg

Ja, Restaurang Grankotten på Norra Berget i Sundsvall har även jag besökt ett antal gånger.
//Kjell

Joomenvisst !

Över till Kjell.

Tommy R

Long time no see, Tommy! Visst är det södra hamnen och de s.k. Tutti Frutti-husen i Luleå.
Över till Dig!
//Kjell

Yes long time, vi har varit i Spanien och svarade i farten i dag på väg hem från Spanien.

Carola körde så jag kollade HBK, svarade på din bild och tog den här bilden samtidigt för jag visste att jag svarade rätt, men var?

image.jpg

Tommy

Senast ändrad:

Tror inte det här kan vara svårt nu när jag vänt bilden rätt.

Bengt Lindström har inte gjort många så gigantiska målningar. Själv känner jag bara till den i Timrå och den här i ......... Ja, det var där vi passerade idag på väg hem från Spanien.

Precis, vi kom in med Stena line till Göteborg idag på morgonen och sedan rakaste spåret till Valbo går just precis förbi Åbyverket i Örebro.

Kjell du fortsätter.

Tillbaka
Toppen