• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Kan Ni ha hamnat på Bottarvegården på södra Gotland? Gotland har ju ett antal hus med s.k. flistak.
//Kjell

Snabba ryck, linden! :)
Ja, visst var vi vid Kukkolaforsen och bevistade detta i lördags! https://www.facebook.com/events/1431610213794839/?fref=ts
En fantastisk upplevelse med lika fantastisk mat och dryck i restaurangen. Evenemanget hade samlat väldigt många husbilsburna campare. Rekommenderar verkligen alla att ta del av denna upplevelse. Nästa år är det 20-års jubileum.
Var så god och ta över stafettpinnen!
//Kjell

I somras tog vi en båttur som angjorde vid den här ön, men vad heter fyren som man kan skymta på toppen.

IMG_4810.JPG

Här var det också snabba ryck. Högbondens fyr är alldeles riktigt så spåret går till Timrå.

Tack.

Vi tar en camping som omväxling, var ligger denna trivsamma camping?

Tommy R
DSC02810.JPG

Visst är det Mariefreds camping.

Över till Janne.

Tommy R
DSC02811.JPG

Jag brukar inte svara i den här tråden för det är så vansinnigt svårt. Men här vill jag dra till med en galen gissning! Skratta inte nu: Motala.

Jappe

Tack Janne.

Var är vi nu, tror att jag har haft med platsen tidigare.

Tommy R
20120814 037.JPG

Tillbaka
Toppen