• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Många HBK:are har sannolikt spenderat mycket tid alldeles i närheten av platsen på bilden.
//Kjell

En fraktterminal på en internasjonal flyplass - skulle tro flyplassen har 5 passasjerterminaler :D

Flygplatsen har två passagerarterminaler! Har dock aldrig varit in i någon av terminalerna. Vi befann oss på en närliggande publikmagnet då jag tog denna bild.

IMG_5421.jpg

//Kjell

Senast ändrad:

Knepig, trodde det var Arlanda men det har du avkreftet. Det er så flatt rundt plassen at tankene går til Danmark og en liten by med et "land" i byen.

Det er ikke mange mellomstore flyplasser i Skandinavia med direkte kurer flygninger. Vi kan uten videre utelukke de norske, kommer ikke på noen med mer enn en passasjerterminal.

Jeg vil ikke ta over, så jeg gir et stikkord for andre: reiseprest

Ja, visst är det Billund! Bilden tagen från Legoland.

IMG_5425.jpg

Var så god, linden!

//Kjell

Visst, rätt på både kyrka och stad.
Boden hade f.ö. O-ringen 2013.

Ditt spår Kjell!

Ja, visst är det Sjösås gamla kyrka i Braås, Växjö stift! Över till Växjö.
//Kjell

Tillbaka
Toppen