• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Nej, inte Folhammar (ur Fågelhammar), där ser det ut såhär:
f3.JPG

f4.JPG
Åter till frågan. Utanför den plats vi står på finns det en holme. När jag tänker efter så står vi faktiskt på en ön .... hmmm Gotlands enda ö med broförbindelse (om vi bortser från Asunden, där är ju bara gångbro)

Tryck på bilden så den blir större

Senast ändrad:

Jag har letat på google och efter mycket letande kommit fram till Furillen.
Lasse

Jag måste ge mig iväg nu. Jag skall hjälpa grabben med familj att flytta. Återkommer sent söndag kväll. Någon annan får ta över.
Lasse

Vi har varit på Gotland en gång med husbil, och då bodde vi vid en kust som jag tror hette Eksta någonting och då är det väl Karlsöarna.
Tommy R

Helt rätt med Karlsborg. Den står vid fallskärmjägarskolan i fästningsområdet.
Din tur Los Suecos.

Tack, tänkte först på Norrtälje, men kände inte igen och då kom jag ihåg att försvarets DC3´a står i Karlsborg.

Något helt annat och kanske väldigt svårt, eftersom det i princip är omöjligt att ta sig hit med husbilen.... vi försöker.

DSC_0307.JPG

Tillbaka
Toppen