• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

H

hianders

Guest
Sv: På spåret i Skandinavien

Bromölla och invigning av den nya rast/ställplatsen!!

Inger

H

hianders

Guest

Var är bilden tagen från?

Inger/fru hianders

Bilagor

• Fin bild.jpg
    Fin bild.jpg
    45,7 KB · Visningar: 129

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Bilden föreställer Akvarellmuseet i Skärhamn och är tagen från f.d. ställplatsen vid Smedjan strax intill!

Jappe

Senast ändrad:
H

hianders

Guest

Bravo!! Misstänkte att du skulle klara den. Här så en bild till tagen vid samma tillfälle!

Din tur nu Jappe!

Inger

Bilagor

• Fin utsikt.jpg
    Fin utsikt.jpg
    41,9 KB · Visningar: 128

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Ser ut att vara ett verk av Ragnar Östberg..... drar till med Stockholms stadshus, men har aldrig sett någon balkong på det.

H

hianders

Guest

Min första tanke var också Stadshuset i Stockholm, men har heller inte sett någon balkong med blomlådor på. Visserligen var det längesen jag var där men..........

Inger

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Min tandläkare är en sann LCHF-are och hon gav mig Kostdoktorn Andreas Eenfeldts bok "Matrevolutionen" i present! Jag har börjat läsa i den och det som står i den gör att håret reser sig på huvudet och man blir arg och förbannad över hur livsmedelsindustrin och läkemedelsindustrin samarbetar för att tjäna pengar, ofantligt mycket pengar, samtidigt som folk blir sjukare och sjukare! Alla borde läsa denna bok!!!!!

En del av byggnaden från andra hållet:

nästa gång2.jpg

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Inte så långt ifrån den vackra byggnaden ser vi här GB, på en restaurang i hamnen, njuta av denna magnifika kolesterolstinna salladstallrik!

nästa gång3.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nä så enkelt var det inte! Du gick på mitt villospår! :D

Många HBK-are har varit här och många av dem har säkert ätit på restaurangen där vi smorde kråset för några dagar sedan.

Jappe

Toppen