• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Tack! Ber om ursäkt för att jag kikade in och svarade då jag även visste att jag har fullt upp på jobbet i dag. Jag är därför tacksam om Ni eller någon annan hugad tar upp ett nytt spår i stället för mig. I annat fall blir det inget nytt spår förr än i kväll.
Hälsningar Kjell

Nej, längre söderut och andra farvatten! Om jag vänder mig ett kvarts varv till vänster med kameran ser jag detta.
hbkhus.jpg
//Kjell

Jag står och fotograferar från naturreservatets högsta punkt. I vattenbrynet ser jag detta. Sannolikt rejält djupt här!?
SANY0045.JPG
//Kjell

Härifrån kan man ta båten till det som allmänt kallas för en idyll i det sydligaste av dessa naturfenomen.
hbkhus2.jpg
//Kjell

Förklaringen till ledtrådarna ovan är den att idyllen är en ö, numer ägd av en finansman och fd VD, och naturfenomenet är skärgård.
//Kjell

En gissning på Ulvön men enligt föregående text så tvivlar jag.

Leif

Tillbaka
Toppen