• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Jag tror att vi får fara till en ö på ostkusten och att det förr var får på dessa ängar. Har jag rätt så är det fåren som givit namn åt ängarna.

Fler vackra vyer, var är vi?

Bilagor

• DSC04561 ps.jpg
    DSC04561 ps.jpg
    1 MB · Visningar: 23

Skal vi tippe på Vesterålen? Kan være i det indre av Lofoten også.
Har ikke kjent igjen campingen, men den ser velordnet ut.

Din gissning vem som äger husvagnarna är kanske inte så fel men det är inte Torneträsk.

Det är inte i Norge men Norge ligger bara ett par km bort på andra sidan tunneln.

Bilagor

• DSCN1148 fb.jpg
    DSCN1148 fb.jpg
    1.021,9 KB · Visningar: 5

Nej... tror inte det ärTjuonajokk. Satte mig framför TV´n och kom på att det inte var pimpelarkar på bilden utan "spikertält", förtält utav trä.

Sådana har jag sett i Adolfström i Laisvall..... underbart vackert och nu undrar jag om jag gissade rätt? :wideeyed:

Nej inte Laisvall heller, Ludde har rätt Riksrgränsen är det. Vi skriver tydligen om varandra.

Godt spor - det må da være ved Malmbanen elelr Ofotbanen som den heter i Norge og et par km inn på svensk side - da er vi like ved Riksgrensen stasjon, kan det være Strömma campingen heter.

Tillbaka
Toppen