• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

På spåret i Skandinavien

Jag har avstått att svara för att jag börjar få ont om bilder, men nu kan jag inte hålla mig längre.
:)

Jag känner mig nu ganska säker på att det är Djupdalsvallen, som ligger vid foten av Mittåkläppen.

Senast ändrad:
Jag har avstått att svara för att jag börjar få ont om bilder, men nu kan jag inte hålla mig längre.
:)

Jag känner mig nu ganska säker på att det är Djupdalsvallen, som ligger vid foten av Mittåkläppen.

Javisst, denna pärla besöker vi varje år.
Ta oss vidare Lasse, men först en våffla från platsen...:)
// Janne

20220909_112751.webp

Inget svar på över ett dygn. Har ingen aning men propellern säger maritimt och eklöven säger södra skandinavien. Kan vi vara i Blekinge

Det finns maritima anknytningar, men vi är ganska långt från Blekinge. Ur viss synvinkel väldigt, väldigt långt.

Vi tar en lite mer utzoomad bild från sidan.

psis-260213-2.webp

Från Filipstad förflyttar vi oss till ... Ja, var är vi nu?
Närmaste samhälle (= postorten) ger jag rätt för men det blir pluspoäng för den exakta platsen.

2009-09-29--122208.webp

Tillbaka
Toppen