• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Jannemickel

HBK Medlem
Inlägg
4.918
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2024
:msn_embarrassed: Det var så att jag först av misstag la in Tranemos annorlunda kyrkobyggnad, men tog bort den direkt eftersom det var ett misstag, det är bara några veckor sedan jag använde bilden här.

La in Bollnäs kyrka istället, men ser nu att Tranemo kyrka låg kvar under huvurbilden.

Som självutnämnd enväldig domare utser jag Olansson till rättmätig segrare i duellen och den som övertar stafettpinnen och ansvaret.

Janne du får ursäkta.

Tommy

Helt OK. Var egentligen lite för mycket hemmaplan för mej med Bollnäs, gick i skolan granne
med kyrkan ett antal år.
// Janne
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
:) Ja, vem är nu snabbast ut med en ny bild, Olansson eller Janne, först vinner en flaska vin som kan hämtas på Sven Olsväg 1 i Vannsätter.

Klara, färdiga, gåååååå......

Tommy
 

Olansson

FD HBK Medlem
Inlägg
484
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022
En annan intriör ej kyrka men kanse mammons tempel extriör blir för lätt.
 

Bilagor

  • 20180523_152644.jpg
    20180523_152644.jpg
    972,2 KB · Visningar: 36

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Nej inte Linköping..... kanske en helt okänd rondell för alla andra utom för oss själva. För oss är det nästan varje gång den sista rondellen innan vi lämnar Sverige och samma sak från andra hållet den första rondellen i Sverige, på väg till/från ställplatsen i ....

Tommy
 
Toppen