• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

F

F.d. 14324

Guest
Kan tänka mig att rovfågelsshower finns på flera ställen, men jag undrar ändå inte om jag suttit ett par gånger på den där läktaren vid Kolmården?
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
God morgon ! Det klarnade när senaste ledtråden dök upp, vi var på "Örnreservatet" i Bindeslev när vi reste uppe på Nordjylland Skagen m.m.
Men det kanske finns flera liknande i Danmark
Med soliga hälsningar
Hasse & Ingegerd
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Tack Pålle ! Det är inte lätt att hitta nån bild som kan passa i sammanhanget, lite svårt iaf för mig att placera en del bilder geografiskt, men gör ett försök, en ljum eftermiddag med dotter och barnbarn men var ?
Hasse20170719_185416.jpg
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Egentligen är det inte vid själva "dockan" men väl nedströms i Hjälmare Kanal, men Janne nu får Du ta mig tusan förklara vad Du tog det på, tar med en bild vid själva dockan med tillhörande kafe Din tur Janne
20170719_175308.jpg
Hasse
 

Jannemickel

HBK Medlem
Inlägg
4.918
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2024
En får tacke!
Besöker gärna denna trevliga plats lite då och då, en liten favorit. Fick bara för mej att
ni var där någonstans. Ärligt talat så tänkte jag nog på "slussdammen".
Tar er vidare till......?
// JanneSve19C.jpg
 

Göran Hellman

HBK Medlem
Inlägg
1.117
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025
Tackar, då gäller det att hitta en bild med en inte för stor upplösning. Vi provar med denna, och frågar vart är den tagen? Hälsningar Göran Hellman.
 

Bilagor

  • DSC_4784.JPG
    4,5 MB · Visningar: 64
Toppen