• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Hej!
Ber så mycket om ursäkt!
Var på resande fot varför jag inte hade tillgång till mina bilder och sen fastnade jag i en annan tråd på detta forum.
Med vänlig hälsning, Karl-Arne

Får väl se det som ett svar, byggnaden är en av SCA Östrands två sodapannor. SCA investerar nu 7,8 miljarder i Östrand, Östrand får då en av världens största fiber linjer. Tror att dom flesta vet att Östrand
ligger i Timrå efter E4.
Över till Janne.

Får väl se det som ett svar, byggnaden är en av SCA Östrands två sodapannor. SCA investerar nu 7,8 miljarder i Östrand, Östrand får då en av världens största fiber linjer. Tror att dom flesta vet att Östrand
ligger i Timrå efter E4.
Över till Janne.

Tack Tommy, jo ett svar som såg ut som en fråga.
Testar detta, var ?
// JanneIMG_3133.JPG

Sådärja.... äntligen en riktigt vacker bild, en pärla! :)

Min vilda "gissning" är att motivet troligen är taget inom Ö-viks kommuns gränser, eftersom det är så vackert. Kan det vara norra Ulvön??

TomnyD

Tillbaka
Toppen