• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Sv: På spåret i Skandinavien

Trollhättan...

jyrki (vet ej var men såg texten på bilen)

Hej!

Förvånansvärt att ingen lyckats knäcka denna bild. Ett tips är att förstora bilden å se företeelsen som äger rum två gånger om året på denna plats.
:yes::wub:

Kan det vara i grannkommunen Dals Ed och Eds marknad? Om det är rätt lämnar jag över till Ove.G
//Kjell

Visst är det Dals Ed eller Ed och i detta fall var det höstmarknaden -13. Dals Långhed är något helt annat.

:yes::yes:

Ove.G har sannolikt inte uppmärksammat detta så jag lägger in en bild i väntan på honom.
Var befann jag mig denna gång?
IMG_0536.jpg
//Kjell

Tackar. Då kör vi vidare, men woops vad har hänt här? Bron står ju på tvärsan!!! Vad heter bron?

Bilagor

• DSC_9423.JPG
    DSC_9423.JPG
    4,3 MB · Visningar: 4

Javisst är det Hjulstabron, mellan Enköping och Strängnäs. Kör vidare, men vänta tills dess bron är öppen för trafik igen!!!!

Fortsätt du Bengan! Jag har inga bra foton i datorn nu, men det skall bli fler när hb-säsongen drar igång.

Vi åkte faktiskt Hjulstabron i december.

Inger

OK, då åker vi vidare till......

Bilagor

• DSC_6574.JPG
    DSC_6574.JPG
    4,4 MB · Visningar: 6
Tillbaka
Toppen