• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/15

Jag har nog lagt ut den här stan tidigare på "På spåret". Vi tar en bild på stans ställplats också.

nu2.jpg

Samma parti som första bilden men från andra hållet. Många HBK:are torde ha kört genom den här stan på väg söderut eller norrut igen. Åtminstone de som undviker Autobahn.

nu3.jpg

Jag har inte fler bilder från denna stad så jag ger en ledtråd i stället. Kör man mellan motorvägarna från Hannover till Koblenz så är "risken" stor att man hamnar här.

Jappe

Finns ju gott om sådan hus i Soest så jag klämmer till med det även om jappes ort ser mindre ut.

Hinner inte leta upp någon ny bild förrän tidigast ikväll, vill ni inte vänta så är ni fria att överta frågan.

OK. Jag offrar mig igen för den goda s(m)akens skull. Var?

ho.JPG

Senast ändrad:

Nu klarar jag snart inte att lägga ut flera bilder. Jag blir tvungen att åka dit då! Ett paradis på Jorden!

ho8.jpg

Det hade varit lättare om bilderna varit tagna med telefon elle kamera med GPS.
Det är i alla fall inte Trittenheim, Neumagen, Bremm eller Minheim för där har jag varit.

Tillbaka
Toppen