• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/15

Javisst är det i Joensuu det var ett par Svenska bilar på parkeringen när ja var dit, hustrun satt i bilen undertiden när jag gick omkring där .

image.jpg

Du fortsätter.

Leif

Hoppsan !
Tar en bild, från husvagnstiden, med rätt många år på nacken.
Var då ?
// Janne

Bilagor

• P1234567.jpg
    P1234567.jpg
    584,9 KB · Visningar: 8

Ser ut som det skulle kunna vara i Österrike, men var ??? Drar till med Bischopshofen.
Ove.G

Antar att du försöker komma av spåret fortast möjligt? ;)

Tror på Graz Rathaus

Ja, jäsingen i min lilla låda. Nu blev jag överraskad. Inte så många som har varit i den stan. En riktigt trevlig stad egentligen med flera märkliga skapelser. Imponerad! Respekt, som man säger nuförtiden.

Kör vidare MatsJ!

Jappe

Här har jag jobbat! Syftar på tornet i mitten. Tyvärr var det så dåligt väder när jag skulle visa familjen var någonstans förra sommaren, men det gör å andra sidan frågan lite klurigare ;)

Bilagor

• iPhone 4S 483.JPG
    iPhone 4S 483.JPG
    1,9 MB · Visningar: 8

Inser att det är svårt så det får bli ett par bilder till, den första tagen tidigare på väg dit, den andra något närmare målet än bilden ovan

Bilagor

• iPhone 4S 482.JPG
    iPhone 4S 482.JPG
    1,9 MB · Visningar: 3
  • iPhone 4S 484.JPG
    iPhone 4S 484.JPG
    1,8 MB · Visningar: 5

Förstorar man bilden så kan man läsa Schindler på en skylt. Googlar man sedan på Schindler Turm så hamnar man i Ebikon nära Luzern i Schweiz.

Jappe

Tillbaka
Toppen