• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/15

Nu kom Du för långt norrut och längre från den sökta staden.
Lasse

Vrsar tänkte jag först men kollade våra Istrienbilder och fastnar nog för Porec i stället!?
//Kjell

Senast ändrad:

Det var fusk att ange två städer. Med Vrsar är rätt. Jag godkänner det då jag nu har råkat ut för en läckande toalett hemma och måste ta tag i detta och inte hinner kolla nätet på några timmar.

Jag angav Porec som svar och det var ju fel, så då får Du fortsätta! Inget fusk! :)
//Kjell

Det är inte rätt.

IMG_0001.JPG

Här står jag på en bro över floden Inn.
(Kan man kalla bron för Innsbruck?)

Lasse

Tack, Lasse! Ibland blir det väldigt enkelt då man själv råkat passera en plats för mindre än ett år sedan. :)
Bara nå´n futtig kilometer från den plats där vi stod med husbilen hittade vi ett av barnbarnen som var här med mor, far och lillebror. Vad heter denna ort?
IMG_1953.jpg
//Kjell

Denna ort har samma "efternamn" som orten vi befann oss på nå´n bit bort.
"Förnamnet" på vår ort betyder liten fast den egentligen är den betydligt större av dessa två. Vad heter således den mindre orten jag har på bildena här nedan?
//Kjell

Vi befann oss här på denna ö,
IMG_6215.jpg
Ön är, som jag förstått det av reseberättelserna, även populär bland andra HBK:are. Men det är namnet på den mindre platsen som jag avbildat i mina tidigare inlägg jag söker namnet på.
//Kjell

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen