• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/14

Jag var där för sisådär 50 år sedan och jag minns fortfarande alla konstiga exotiska frukter och grönsaker på en stor torgmarknad där, grönsaker som inte fanns att köpa i Sverige på den tiden. Ett minne för livet.
Ä var en skön stad och kanske är det fortfarande.

Här kommer en mer prosaisk gratisställplats! Tutankhamon wasn't here! (OBS! Ingen direkt ledtråd, bara en reflexion eller association.)

hö.jpg

Senast ändrad:

Jag var där för sisådär 50 år sedan och jag minns fortfarande alla konstiga exotiska frukter och grönsaker på en stor torgmarknad där, grönsaker som inte fanns att köpa i Sverige på den tiden. Ett minne för livet.
Ä var en skön stad och kanske är det fortfarande.

Absolut - ett mycket trevlig resmål.

Ställplatsen i Sant Feliu de Guixols, där det var lätt att vid infarten släpa i med överhänget.

lejonsson
Elisabet

Tror att du varit i en av de vackraste delarna av Frankrike, i Pont d´Arc, tror jag det heter...... Ja, jag vet att det fattas något i namnet, men kommer inte på det nu.

Helt rätt Los Suecos
Vid floden Ardeche.
Ett mycket speciellt ställe.
Varsågod, spåret är ditt.

Elisabet

Varför kommer inte inläggen in under "Olästa inlägg", utan bara går att hitta "Under markisen" ???????

Elisabet

Tack Kjell, så sant...... minnet är inte vad det varit! :) Men besök på plats rekommenderar jag.

Elisabet, föreslår att du kontaktar HBK-Web direkt med din fråga, tveksamt om de ser den här i tråden.

..... men var tog jag den här bilden?

DSC_00190018.JPG

//Tommy

Nähä..... hade hoppats på att SirMcLain kollade tråden, tittade sig omkring och utbrast, "å´faen!"

Att han sitter där i baren det tvivlar jag inte på, men han är nog inte uppkopplad.

Får ta en bild till i stället.

DSC_00260024.JPG

Tommy

Si Senor.... Vi som följer Sir McLains öden och äventyr, vet att den nobla familjen McLain just nu har satt ner sina bopålar i just Puerto de Mogan.

Kjell du tar över,

//Tommy

Si Senor.... Vi som följer Sir McLains öden och äventyr, vet att den nobla familjen McLain just nu har satt ner sina bopålar i just Puerto de Mogan.

Kjell du tar över,

//Tommy

Sorry! Jag kollade Tripadvisors resturang lista i Maspalomas och jämförde den med en viss Dyner:s guide.

Hade jag bara varit inne så hade jag tagit bilden.:D

2014-12-26 12.37.31.jpg

Tillbaka
Toppen