• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/12

...... Men får en känsla av att det är Norrland. Gissar först Norrfällsviken, sedan kommer jag att gissa på Barsta hamn. *s*

Hej Ingo!

Strömstad är rätt.
Kortet taget på parkeringen nedanför sjukhuset hösten 2005.

Din tur.

PICT0009.JPG

Där har man övernattat ett antal gånger, jag har inte tillgång till några bilder just nu så jag överlåter det till någon annan. H Ingo

Kan sätta en bild.

Leif

Bilagor

• DSCN3936.JPG
    DSCN3936.JPG
    1 MB · Visningar: 14

Vi såg ngt liknande i Holland. Minns jag rätt var det i Rotterdam. Kan det vara den?
/Nils

Men, det ser väl alla människor att det är Crusellbron mellan Gräsviken och Busholmen i Helsingfors!

(Googlade på lutande bropylon.)

Jappe

Senast ändrad:

Jappe du har helt rätt, du har väl gått där otaliga gånger gissar jag.

Du får fortsätta.

Leif

Jag skäms lite för att säga att jag aldrig har varit i Finland! Men jag funderar på en resa dit till våren.

Här har jag både promenerat och cyklat!

ig1.jpg

Strandpromenaderna är ganska lika varandra i Spanien! Santa Pola är rätt, Jyrki!

Jappe

Lite speciell bild..., men var?

P1030589.JPG

Barngravarna kom till vid koleraepidemin på 1800-talet, då hela begravningsplatsen grundades och öppnades efter lång förhandlingstid med de regerande i staden ...

Innan denna begravdes alla "feltroende" på stranden så nära vattet som möjligt stående nergrävda i sanden.

Platsen är absolut värd ett besök när ni är i staden.

hälsning jyrki

Tillbaka
Toppen