• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.602
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
En Long Tail Boat med V8-"aktersnurra" förknippar jag med Thailand, men på vilken av de 1.430 öarna just den avbildade Buddha-statyn står, har jag ingen aning om.

Pålle
 
Senast ändrad:

Roffe S

HBK Medlem
Inlägg
2.725
Kommun
Östersund
HBK-Nr
260
Medlemskap
2024
Japp Phuket är rätt
Kan någon gissa på vilken beach?
På ön man ser här finns en geocache som man tar genom att simma eller åka båt till, sedan skall man ta sig iland och gå upp högst upp på ön där cachen finns, Men efter att sett bilder på skrapade knän och händer och bett av fireants från andra geocachare, så fick den vara tills en annan gång.
IMG_3027.jpg
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Ber såå mycket om ursäkt! Jag hade totalt glömt bort att jag svarat.
Nåväl! Du förflyttar vi oss till ett ställe som är betydligt enklare att färdas till med husbil.
Var befann vi oss när vi stod på detta torg?Torg - 1.jpeg
//Kjell
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.625
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Vilnius.
Vi var där på jumarknad (utan husbil) 2019 och bodde strax bakom torget. Det vimlar av hotell och matställen i det gamla judiska gettot. Om jag inte minns fel så är svenska ambassaden i det lilla gula huset med rött tegeltak.
 
Toppen